петак, 26. август 2011.

Muppet Show - нови видео и нова обрада њихове песме

Лепо је кад се човек може присетити свог детињства. За себе могу рећи да сам имао одлично детињство иако  многе ствари нису ишле на руку мени и мојој генерацији (ратови, санкције ...), али смо зато имали шта и да погледамо на телевизији. Поред разних цртаћа као што су биле оне чувене Нинџа корњаче, а не ова садашња обрада, уживали смо и у Muppet Show програму. Пре неки дан сам наишао на интернету на спот групе OK Go која је снимила нову обраду теме ове емисије и 23. августа је изашао спот са овом песмом. Одушевио сам се када сам одгледао спот јер толико има сличних елемената са старом најавом за овај програм, а ту су и сви битни јунаци ове емисије. Зато препоручујем да погледате овај спот.


Нема коментара:

Постави коментар