недеља, 11. септембар 2011.

Посматрање Месеца из дворишта

После дужег времена од кад сам снимао ноћно небо одлучио сам да изнесем телескоп у довриште. Телескоп сам овог пута поставио у средини свог дворишта. И ако је заиста мали део неба могао да се посматра имао сам прилику да уживам читава три сата у погледу на сазвежђа Касиопеју, Андромеду, Пегаза, Троугао и Персеја. Посматрао сам Месец и Андромедину галаксију кроз телескоп док сам двоглед користио да бацим поглед и ка Мизару и Алголу и покушао двогледом да пронађем М101, али нажалост светло са улице ме је спречило у томе. Поред тога посматрао сам Вегу и и Денеб од звезда летњег троугла.

Поглед ка Месецу и небу са телескопа

Направио сам и фотографије користећи BENQ DC C1035 дигитални фотоапарат. Пре свега сам снимао Месец и направио краћи видео Месеца који сам обрадио у Registax 6 програму. Такође сам снимао и Андромедину галаксију, али нажалост фотографије ми нису успеле због тога што сам лоше балансирао статив телескопа. То је била прилика да одређене компоненте телескопа преместим у алуминијумски кофер тако да сам се после дужег времена решио једне од две кутије у којима сам држао ствари од телескопа. Тако да је сада омогћунео да се телескоп лакше транспортује колима на посматрачко место.

Снимак Тихо кратера
У албуму можете погледати неке од фотографија Месеца које сам синоћ снимио.

Нема коментара:

Постави коментар