субота, 16. јул 2011.

Дипломирао :)

15.07.2011. године сам званично посато дипломирани економиста. Тог дана у 11 сати у сали института на Економском факултету бранио сам свој завршни рад на тему "Паретов модел дистрибуције богатства". Добио сам све похвале за изабрану тему и начин на који сам је обрадио, али посебно за начин на који сам спојио стечено знанје и квантитативне економије, статистике и економских доктрина. Иначе проблем дистрибуције богатства је ванвременски проблем који је увек актуелан и заиста је успео да ми привуче пажњу. 



Такође успео сам да упишем и основне студије физике на ПМФ-у у Нишу. Многи су ме питали зашто сам то урадио, али разлог је врло једноставан. Најбољи начин да се уђе у воде Еконофизике јесте упознавањем и економије и физике. Тако да се надам да ћу бити успешан на студијама физике приближно као и на економији и да ће ме чекати пуно радова и конференција.

Сада када сам коначно завршио своје обавезе на основним академским студијама следи период даљег рада на блогу и ускоро ћу објавити занимљив рад на тему "Економија знања - зашто нам је наука важна". Иначе то ће бити и тема моје презентације на астрономском кампу на Фрушкој Гори "Летенка 2011.".

Нема коментара:

Постави коментар