недеља, 2. септембар 2012.

Фотографије Сунца

Након успешно реализоване акције под називом "Крај је распуста, посматрајмо ноћно небо", која је реализована на Багдали, одлучио сам да снимим Сунце. Сунце је имало пеге на себи, било је довољно високо на небу за снимање, а и небо је било ведро. Пошто сам требао да изнесем телескоп из аутомобила, одлучио сам да ипак пре тога још једном намонтирам телескоп пре него га вратим у собу. Након постављања опреме, накачио сам фотоапарат и снимио Сунце. Користио сам свој Никон фотоапарат, на експозицијом 1/2000 део секунде. Након обраде у програмиму Capture NX 2 добио сам следећу фотографију.

Сунце 2. септембра (фото: Зоран Томић)

Поред ове фотографије снимио сам по први пут Сунце користећи и барлово сочиво. Фотографије сам обрадио у  Capture NX 2 и у наставку можете видети како изгледају.

Сунце 1 (фото: Зоран Томић)

Сунце 2 (фото: Зоран Томић)

Сунце 3 (фото: Зоран Томић)
Ове фотографије сам снимио користећи следеће параметре: експозиција 1/800 део секунде, ИСО 200.

Више о акцији "Крај је распуста, посматрајмо ноћно небо" коју су реализовали чланови АУ "Еурека" можете прочитати на сајту удружења и погледати фотографије са тог догађаја.

Нема коментара:

Постави коментар